جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

حرکات جدید

خوب این دوره مدیریت پروژه تاثیرات شدید خودش رو داره روی ما میذاره، البته من دارم سعی میکنم یه ربطی بین دوره و حرکات جدید پیدا کنم ولی شما هم دونت ووری! 

حرکت اول: پیاده روی از رسالت تا سیدخندان، دلایل: 

1- یه کمی از هوای آلوده تهران بیشتر استفاده کنیم! 

2- از دیدن ماشین های متراکم در ترافیک مسیر لذت بیشتری ببریم و یه کمی هم بهشون بخندیم! 

3- از شر راننده تاکسی جماعت راحت بشیم!! 

4- لیسنینگ(Gooshdadan be englisi) در مسیر. 

5- ظاهرا سرعت پا از چرخ ماشین بیشتر بود و ما نمی دونستیم. 

حرکت دوم: انگلیسی در سفر 

حرکت سوم: استارت کتاب تجربیات پروژه! شاید هم خاطرات پروژه ها: در مورد این زیاد صحبت نمی کنم چون سکرته و وقتی از زیر چاپ دراومد اونوقت...

نظرات 3 + ارسال نظر
Akihon چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ http://Akihon.com

موفق باشید

نماینده چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://namayandh.blogfa.com

سلامی دوباره بر پسردایی عزیز
۱. به دختر کوچولوت سلام برسون
۲. ممنون از تبریکاتتون
۳. از فیلم جدید هیچ خبری ندارم. شاید شعر ساختن اما فعلا که فیلمی در کار نیست
۴. عروسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شاء الله به موقعش . شاید سال بعد
فعلا که برنامه مراسم جشن عقد ان شاء برای عید غدیر ریخته شده
۵. ان شاء الله لبنان هم به زودی. قرار بود دوهفته پیش با یه سری از بروبچ بریم که کنسل شد. برای ماه عسل تو لبنان هم یه برنامه هایی دارم که هی....
۶. چشم . سید رو دیدم سلام شما رو هم می رسونم
۷. کافیه دکتر دانز لب تر کنه. براش از بیروت که سهله از کالیفرنیا شوهر!پیدا میکنم
یا علی مدد

سلام پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

جدیدا نوشته هات آبکی شده.قبلنا بهتر بودی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد