جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

استارت

خوب همزمان با خراب شدن استارت داتسون مادر مرده ما، استارت دوره تعمیر شد و از همین امروز دکتر جرج جرجیس اومد سر کلاس و اون هم با دست پر! قراره دو هفته اینتنسیو یا به قول خودمون ام پی تری درس بده و بره. این هم روش خوبیه ها!! چیه توی دانشگاه ها یه تعداد دانشجو یه ترم تمام درگیر چند تا درس میشن و تهش هم چیزی در نمیاد، دو هفته برای خوندن یه درس کافیه، بحث هم نکن زیادی هم هست!! 

اما خودمونیم این خارجی ها خیلی باحالن، دقیقاً مثل خودمون، دممون گرم!

جرجیس

خوب به سلامتی جرجیس هم هفته بعد داره میاد (اشتباه نکنید، جرجیس نام پیغمبری نیست که اون روباهه با دهان بسته میتونست تلفظ کنه! ایشون یکی از استادای ماست!) کاشف به عمل اومده که عراقیه و کاردرست!! 

من یه هفته فرصت دارم که فارسی حرف بزنم، جاتون سبز یه برنامه ای داده مثل استادای وطنی خودمون گل و بلبل، 370 تا اسلاید، دو تا امتحان و یک پروژه پایانی در دو هفته!!! 

به این میگن اینتنسیو کورس، میگن باید این درس رو بتونیم تاچ کنیم! دارم کم کم می فهمم که یه گردان بره گروهان برگرده یعنی چی! 

بات ایت ایز گود آپورچینیتی فور می تو هو ا نیو اکپرینس اند آی ریکامند یو تو کرییت ان چویس تو هو رپتوروس(rapturous). ایت ایز گود فور لایف!!

رانندگی

واسه کی رانندگی می کنی؟ همه خوابند! 

اولا اینکه توی این دوره بهترین راه حل برای رفع مشکل ترافیک اینه که از خونه بیرون نیاین، هوای خونه خیلی بهتره امکان انجام همه کاری هم است، مثل من که الان دارم برای خودم می نویسم! 

دوما، آقاجون انتقاد می کنی اسمت رو هم بگو، مثلا بنده حاج ممد برزگر از شما انتقاد می کنم که اسمتو بگو تا بدونیم نظر کیه که ما آبکی شدیم! می ترسم مثل دفعه قبل که یه انتقادی شد و سه ماه خودمون رو ممنوع الوبلاگ کردیم، کار از دستمون خارج شه! اصولا بنده جنبه انتقاد نصفه و نیمه رو ندارم، انتقاد باید سازنده باشه!! 

انتقاد سازنده از آن ما ....! 

آبکی شدن مطالب هم گردن این دوره مدیریت پروژه! اینقدر این همکلاسی ما قضیه رو جدی گرفتن که ما هم مجبوریم یه خورده جدی تر برخورد کنیم، البته یه چیزی هم بگم که امکان اخراج حاج ممد برزگر از دوره وجود داره! بنابراین نگران نباشید کم کم از آبکی بودن کاسته میشه! 

یه موردی دیگه هم که هست قبلنا ما توی خارک نگارش می نمودیم و اصولا در هوای شرجی خارک کارکرد مغز بسیار بهتر از هوای سربی تهرانه و شما هم یه کمی حق بدین! 

به هر حال، خدا بزرگه! میدونم ربط نداشت ولی به هر حال خدا بزرگه!!

حرکات جدید

خوب این دوره مدیریت پروژه تاثیرات شدید خودش رو داره روی ما میذاره، البته من دارم سعی میکنم یه ربطی بین دوره و حرکات جدید پیدا کنم ولی شما هم دونت ووری! 

حرکت اول: پیاده روی از رسالت تا سیدخندان، دلایل: 

1- یه کمی از هوای آلوده تهران بیشتر استفاده کنیم! 

2- از دیدن ماشین های متراکم در ترافیک مسیر لذت بیشتری ببریم و یه کمی هم بهشون بخندیم! 

3- از شر راننده تاکسی جماعت راحت بشیم!! 

4- لیسنینگ(Gooshdadan be englisi) در مسیر. 

5- ظاهرا سرعت پا از چرخ ماشین بیشتر بود و ما نمی دونستیم. 

حرکت دوم: انگلیسی در سفر 

حرکت سوم: استارت کتاب تجربیات پروژه! شاید هم خاطرات پروژه ها: در مورد این زیاد صحبت نمی کنم چون سکرته و وقتی از زیر چاپ دراومد اونوقت...