جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

خطرات مدیریت پروژه

با خبر شدیم که در یک ساعت که ما در شرکت تشریف نداشتیم یکی از پیمانکاران اراذل بخت برگشته که به افتخار ورشکستگی نایل آمده بودند به دفتر مدیران هجوم آورده و با انواع سلاح های گرم و سرد و ولرم قصد جان یا تهدید نموده اند که یا پول ما رو برمی گردونید یا ورشکست می شیم و سر آخر با دخالت پلیس و البته یکی از نیروهای فداکار و پرزور که به شکستن درب مبادرت نمود قضیه فیصله پیدا نمود!

اما نتایج این اتفاق عجیب:

نتیجه اخلاقی: صلاحیت اجرایی و اخلاقی پیمانکاران در شرکت ما طبق اصول و موازین خاصی(!) به طور کامل انجام میگیرد.

نتیجه فنی: پیمانکاران بایستی از نظر فنی مجهز به تمامی لوازم از قبیل اسلحه، زنجیر چرخ و قفل فرمون باشند.

نتیجه مدیریتی: اگه پیمانکاری در جلسه خواست برای قضای حاجت بیرون برود قبل از آن کلید را از در اتاق در آورید، چون ممکن است در را قفل کند و همانجا کارش رو انجام بدهد!!

نتیجه اساسی: پیمانکاران به دو دسته تقسیم می شوند دسته برتر و دسته اول!!

باز هم 2012

آقا ما اومدیم بشینیم عین بچه آدم درس خوندن رو کلید بزنیم یه دفعه این بحث نابودی کل دنیا در 2012 پیش اومد، گفتم برم یه بررسی کنم ارزششو داره درس بخونم یا نه! این فیلم نوسترآداموس رو گذاشتم پخش بشه ببینم حرف حسابش چیه. عجب دنیایی دارن این منجما و رمالا، عجب دنیایی داشتن این قدیمیا! همه چی رو کد گذاری کردن که آیندگان معما ها رو حل کنن، حالا با این کدهایی که نوسترخان داده دانشمندان ما نتیجه گرفتن که واسه کی رانندگی می کنین همه خوابن! 

البته خیلی واضح نبود که آخرش چی میشه و البته زیرنویس فارسی فیلم هم یه جورایی خودش لازم بود رمز گشایی بشه! خلاصه اینکه اگه خواستید یه بیزینس جدید شروع کنید، اگه خواستید درس بخونید، اگه خواستید پولدار شید و بالاخره اگه خواستید زن بگیرید، دست نگهدارید اول بشینین فیلم این بابایی رو ببینین و بعد با توجه به شرایط آینده جهان تصمیم بگیرید!!

2012

اینجور که رفیقامون میگن تا 2012 یعنی کمتر از دو سال دیگه هممون دار فانی رو وداع خواهیم گفت و با روش زلزله ریق رحمت رو سر می کشیم! حالا نمی دونم چرا دقیقه نود بهمون خبر دادن و مثلا 10 سال پیش از این خبرا نبود.

ولی من فکر کنم این پیشگویی مثل پیش بینی های افشین قطبی خودمونه که مثلا قول میده ما قهرمان جهان بشیم، اما از گروه مقدماتی هم بالا نمی ریم!! میگن یه قبیله ای بوده به اسم مایا که اینو پیش بینی کرده و البته نوستر آداموس هم به صورت رمزی گفته در 21 دسامبر 2012 دهن هممون سرویس میشه. یه چند تا فیلم هم در همین مورد ساختن، البته اگه قضیه هارپ ردروغ نباشه شاید دارن یه پیش زمینه ای درست میکنن که یه زلزله جهانی راه بندازن ولی مگه دیوونه شدن! چون پای خودشون هم گیره!

حالا که همه دارن نابود میشن میتونیم با یه موشک شهاب اسراییل رو یه کم زودتر نابود کنیم، لااقل دلمون خنک شه!

جهت اطلاع، هنوز لای اون جزوه های فراوان رو وا نکردم، میترسم از اینکه ترس منو فرا بگیره!!

موضوع پایان نامه

اولاً طبق آخرین واژه نامه فرهنگستان ادب فارسی اصطلاح "هیچی نیستی مسعود خان" تبدیل می شود به : "خاک تو سرت مسعود خان" منظور از مسعود خان همون حاج ممد برزگر خودمونه!

این چند روزه درگیر یه قضیه ای هستیم به نام انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد، طبق تجربه ای که از دوستان فوق خونده دارم موضوع باید یه چیزی انتخاب بشه در حد گیلاس یا فوقش هلو! که بشه با یه خورده اینور اونور کردن جمعش کرد. حالا اگه شما نظری در مورد این قضیه دارید بندازید تو صندوق!

موضوع بعدی فوتباله! اول اینکه امیرخان اگه مرده، تو باشگاه های آسیا باید نتیجه بگیره، اگه گرفت ما هم دیگه علیهش بیانیه صادر نمی کنیم. دوم اینکه رفیقمون علی دایی هم که کارش درسته و ایشالا اصفهانیا رو به زودی می گیره توی جدول! سوم اینکه امسال من طرفدار استقلالم به خاطر صمد آقا که میشه آقاش رو گذاشت اولش! چهارم اینکه گور بابابزرگ فوتبال که این همه پول دولت و مردم توی کیسه کرده و تهش هم هیچی....

مورد بعدی اینکه استادی که قرار بود همین موقعا درسش رو تموم کنه به علت تقارن با شب عید نیومد و به جای بیل قرار شده یه تیشه یا کلنگ بعد از عید بیاد، چار کلمه حرف حساب یادمون بده آدم شیم که عمراً!!!

و آخریش اینکه آخر هفته در خارک به سر خواهیم برد و تا اطلاع ثانوی جزیره ای در جزیره خواهیم بود!!

والسلام من اتبع الهدی