جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

مشهد

با عرض سلام مجدد

عرض شود که سه چهار روزی مشهد بودیم جاتون سبز (ببخشید منظورم سبز یشمی بود نه [...]) همه چی خوب بود و ملالی نبود جز دوری شما، جاتون خالی نبود چرا؟ چونکه برای خودمون هم جا نبود توی صحن ها سوزن مینداختی به زمین نمی خورد! نکته دیگه سردی هوا بود 100 درجه زیر صفر! لاف نمی زنم شما هم اگه مجبور میشدید روی اون سنگ های یخ ساعت 5 صبح نماز بخونین، پیشنماز هم سوره جمعه رو برای نمازش انتخاب کنه، شما هم حس میکردین که در سیبری هستید. البته حمل بر خود ستایی نشه ها!

اسم استاد بعدی ما بیله، بیل لبدویچ و این یعنی یه ملیت دیگه، راوانپورا یعنی هند و سریلانکا و صورت پهن های دور و بر تو مایه های آمیتا باچانگ!  جرج جرجیس که مشخصه از نوادگان پیغمبرانه و سمت عراق و یمن و عربا میزنه! استن هم که آخر فامیلیش اوفسکی داره میزنه به حوالی شرق اروپا تو مایه های لهستان و هلند و بلژیک و بلوک نمی دونم چند اروپا!

و این آخری لبدوویچ تو مایه های ساندویچ و احتمالا چکوسلواکی و هرزگوین و یوگوسلاواکی! البته تا اونجایی که خبر رسیده در حال دبه کردنه و میخواد نیاد ولی مگه دست خودشه باید بیاد و درسشو بده یه قرون یه قرون!! ولی تا اطلاع ثانوی نیاد بهتره خیلی خسته شدیم وقت نداریم یه سر به وبلاگ بزنیم آمارمونو ببریم بالا.

راستی تا یه دو ماهی دیگه یه مسابقه بزرگ در حد جام جهانی در مورد پیش بینی جام جهانی راه میفته، حدود 300 نفر تا الان ثبت نام کردن! 20 نفر هیات اجرایی داره، مدیر مسابقه هم حاج ممد برزگره، اگه پیشنهادی برای بهبود مسابقه و جلوگیری از تقلب برخی افراد معلوم الحال دارید حالشو بگیرید، یعنی پیشنهادتون رو بدید!


من آمده ام

سلام و علیک

میگم فکر نمی کردم هنوز کسی به این مکان سر بزنه اما تو کوچه پس کوچه های جزیره شنیدم از یکی از دوستان که چرا آپدیت نمی کنی!؟ یکی از برو بچه های محلات (منظور م خود محلاته نه محلات تهران!) هم گفت انقدر انگلیسی رو با فارسی ننویس ماسر در نمی یاریم، بنابراین هنوز یکی دو نفر سر میزنن! به همین خاطر حمل بر خودستایی نشه، اومدم.

من برم این تکلیف جاناکا رو یه سری بهش بزنم فردا ددلاین دارم یعنی روز آخرشه. بعدش سرم خلوت تر میشه در خدمتم!