جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

لپ تاپ خوب

آی ام لوکینگ فور ا لپتاپ ویت دیس کانفیگوریشن!

1- وزن، مهمترین ویژگی همینه چون احساس میکنم دچار آرتروز گردن و سوء هاضمه شدم!(سوء هاضمه به یه چیز دیگه ربط داره ولی چون پیش اومد گفتم!)

2- قد ، قد کوتاه مثلا 10 اینچ به کار ما نمی یاد چون در این صورت علاوه بر عوارض قبلی آب مروارید هم به امراض ما اضافه خواهد شد! قد بلند هم با وزن زیاد ارتباط مستقیم داره، پس 13 یا 14 اینچ ما را ستیسفای می کنه.

3- مغز منظورم سیستم عامله، با اینکه من پس از داس به هیچ کدام از عوامل سیستمی علاقمند نشدم، ولی میگن ویندوز سون تونسته از نظر قدرت تا حدودی به سیستم عامل داس نزدیک بشه!  

4- قدرت خالی کردن حساب بانکی- هر چی لپ تاپ در این زمینه قدرت کمتری داشته باشه خوب بهتره.

سو آی وود لایک تو .....

آی ام ساری... چه کار کنم فارسی رو زبونم نمی چرخه، بسوزه پدر غربزدگی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد