جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

جزیره ای در خشکی

تراوشات خاکستری

همه چی سر جاشه

امروز را در تهران به سر خواهیم برد، در محل کار سرکاریم و از پس آن در کلاس و سپس ساعتی چند در منزل، فردا نیز قصد بر پرواز است یا به سوی ابدیت! و یا قصر در میرویم و در یکی از فرودگاه های کشور فرود خواهیم آمد!  

این روزها همه چیز سر جای خودش است، البته با روایتی جدید، رییس جمهور هم که روی صندلی خودشه، صحبت از جایگزینی وزیر دفاع با وزیر کشور است که بسیار جای خوشوقتی داره، روسای دیگه هم به همین ترتیب مسلسل... ، مخترعان بزرگ در جایگاه وزارت صنایع، خانم محکوم و البته شایسته (به لحاظ لیاقت و نه چیزای دیگه که اجانب میگن!) وزیر رفاهیات شده، بقیه وزرا هم که همه نخبه های علمی و اجرایی مملکتن، وزیر نفت که تونست توی ورزش نمره 17 بگیره، قراره بیاد که این صنعت رو متحول کنه تا اون خرابکاری هایی که از زمان دکتر حسابی و مصدق تا الان به بار آوردن راست و ریس کنه، چی بگم از ویژگی هاشون، همه ذوب در مشایی و گوش به فرمان و مخالف با ساز مخالف و ....  

خواننده های باحال، فوتبالیست های با اخلاق و غیر دوپینگی که 100 متر رو توی 10 ثانیه طی می کنن، مربی های مودب و کاربلد که ده ساله همه سرجاشون هستن و بهترین رفیقاشون بهترین لیدرهای بهترین تماشاچیای دنیا هستن، مدیران میانی که در میانه میدان سر جاشون هستن، شرکت هایی که تمام پروژه ها رو به حق برنده میشن و سر موقع (با احتساب تمدید تا سه سال)  انجام میدن همه نشانه عدالته. چرا که عدالت یعنی همه چی سر جای خودش باشه که هست! 

ما هم سر جامون هستیم، نشستیم توی دفتر، بعضی مواقع که رییسامون(که اونا هم البته سر جاشون هستن)، یه گزارش سفارشی ازمون بخوان و در غیر اینصورت توی سایت ها می چرخیم ببینیم همه چی سر جاش هست یا نه!! که هست، اگه نباشه جای شما یه جای دیگه است که اگه بگم جای من هم همونجاست!!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

با سلام
خوب عزیز دل خدا دنیارو اینقدر بزگ آفریده که جا برای همه هست . حالا این سئوال مطرحه که ارنج آدما چطوریباشه که اونم باید منتظر بود تا ببینیم نیمه اول رو چه جوری بازی می کنن تا به شرط حیات در نیمه دوم ارنج رو عوض کنی
خیلی باصفایی

حسین جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ

ولش کن
فوتبال فردا رو بچسب. مهمونی رو یه جور هماهنگ کن که مردا تو حال باشن فوتبال رو ببینن!

محمد چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.eslame-nab.blogfa.com

اینجا بهتر می نویسی ها!!
ایشالا دیگه گذرت به جزیره نخوره
اونجا از بین می ری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد